Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Το πρώτο μου βήμα

Με λένε Χριστίνα, είμαι 20 ετών και σπουδάζω στην Αλεξανδρούπολη. Τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζω κάποια οικονομικά προβλήματα όπως όλος ο κόσμος. Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να βρω με τίποτα κάποια δουλειά κι έτσι αναγκάζομαι να ζητάω από τους γονείς μου. Πριν δύο μέρες καθώς έπινα ποτό με τις φίλες μου με πλησίασε ένας κύριος, πολύ ευγενικός και καλοσυνάτος. Με ρώτησε με τι ασχολούμαι και γενικά τι κάνω στη ζωή μου. Για να μην πολυλογώ, μου είπε πως είναι manager και ότι με θέλει να με αναλάβει σαν μοντέλο! Στην αρχή γέλασα γιατί νόμιζα πως μου κάνει πλάκα ή φιγούρα. Στη συνέχεια όμως μου έδωσε μία κάρτα του και μου είπε να του τηλεφωνήσω το άλλο πρωί.

Την επόμενη μέρα (χθες δηλαδή) του τηλεφώνησα και βρεθήκαμε να συζητήσουμε. Και τώρα το ζουμί της υπόθεσης! Μου ζήτησε να πρωταγωνιστήσω σε ταινία... πορνό! Νευρίασα τόσο πολύ που σηκώθηκα κι έφυγα από το μαγαζί. Μετά από μία ώρα μου τηλεφώνησε και μου είπε απλά : "Θα πάρεις 5.000€". Όταν άκουσα το ποσό τα 'χασα! Εδώ που τα λέμε δεν είναι και λίγα λεφτά! Δεν θέλω να πω άλλες λεπτομέρειες. Απλά σήμερα βρεθήκαμε για ένα δοκιμαστικό. Νιώθω λίγη ντροπή αλλά τα λεφτά είναι πολλά.

Την άλλη εβδομάδα θα γίνει το γύρισμα με άλλα δύο παιδιά. Δεν ξέρω αν το έχω μετανιώσει αλλά όπως μου είπε και η κολλητή μου πρέπει να το διασκεδάσω... Δεν γίνονται και κάθε μέρα αυτά! Εξάλλου δεν με διάλεξε τυχαία ο κύριος... Έχουμε και κάποια προσόντα! Χαχαχαχαχαχα!

Στείλε τη δική σου εξομολόγηση το apokalupse-to@hotmail.com

1 σχόλιο:

 

Sample text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">

Sample Text

Sample Text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">
 
Blogger Templates