Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Το αγόρι της κολλητής μου

Γεια σας! Ονομάζομαι Χρύσα και είμαι 20 ετών. Πήρα το θάρρος να μοιραστώ την ιστορία μου
καθώς διάβασα πολλές άλλες και ομολογώ πως ένιωσα καλύτερα. Για να μην πολυλογώ, εγώ μένω μόνιμα στη Θεσσαλονίκη. Το καλοκαίρι που μας πέρασε πήγα για μία εβδομάδα στις Σέρρες όπου σπουδάζει η κολλητή μου και συγκατοικεί με το αγόρι της, τον Ανέστη. Ο Ανέστης είναι πραγματικά Θεός. Ψηλός, μελαχρινός και αξύριστος. Τις πρώτες δύο μέρες όλα κυλούσαν τέλεια. Βγαίναμε όλοι μαζί, πίναμε, γελούσαμε... Την Τρίτη μέρα η κολλητή μου με ενημέρωσε πως έπρεπε να φύγει γιατί προέκυψε ένα οικογενειακό σοβαρό πρόβλημα. Εγώ το κατανόησα και αποφάσισα να πάω μαζί της. Αυτή όμως επέμενε πως δεν χρειαζόταν και ότι θα γύριζε σε δύο μέρες. Εκείνη τη στιγμή άρχισαν όλα. Το πρώτο βράδυ που έμεινα μόνη με τον Ανέστη αποφάσισα να δράσω. Του πρότεινα να μείνουμε σπίτι και να παραγγείλουμε τίποτα να φάμε. Εφόσον φάγαμε και ήπιαμε από 3-4 ποτήρια κρασί τα πράγματα σοβάρεψαν. Δεν ξέρω τι με έπιασε, λίγο η ζέστη, λίγο το κρασί, άρχισα να βγάζω τα ρούχα μου. Αυτός άρχισε να γελάει και μου έλεγε να σταματήσω. Χωρίς να το καταλάβουμε βρεθήκαμε στο καναπέ να κάνουμε άγριο σεξ. Με χτυπούσε και με φώναζε τσουλάκι κι εγώ άναβα περισσότερο. Δεν θα μπω σε άλλες λεπτομέρειες. Μετά από δυο μέρες γύρισε η φίλη μου. Όλα ήταν όπως πριν. Έμεινα άλλες 3 μέρες και μετά γύρισα στη Θεσσαλονίκη. Χθες μου έστειλε μήνυμα ο Ανέστης. Έχω μπερδευτεί... Δεν ξέρω τι να κάνω...

Στείλε τη δική σου εξομολόγηση στο apokalupse-to@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Sample text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">

Sample Text

Sample Text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">
 
Blogger Templates