Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Την έπιασα με άλλους

Πριν από δύο μέρες "έπιασα" τη φίλη μου στο κρεβάτι με δύο άντρες. Όταν μπήκα μέσα στο δωμάτιο έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου.
Ειλικρινά ήθελα να πεθάνω. Άρχισα να φωνάζω και να κλαίω κι αυτή απλά με κοιτούσε. Δεν φάνηκε ούτε να στεναχωριέται ούτε να το έχει μετανιώσει. Η εικόνα μου έχει μείνει στο μυαλό και πιστεύω δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ Ήμασταν μαζί 2 χρόνια και ποτέ δεν μου είχε δώσει δικαίωμα. Γιατί να το κάνει αυτό; Πάντα φοβόμουν μήπως με απατήσει. Τώρα επιβεβαιώθηκα με το χειρότερο τρόπο. Την είδα με δύο άγνωστους άντρες. Την μισώ! Σκέφτομαι πως ο ένας την πηδ**σε και ο άλλος ήταν από μπροστά της και του έπαιρνε π*πα και τρελαίνομαι! Δεν της έφτανα εγώ; Ναταλία αν κάποτε το διαβάσεις να ξέρεις πως σ'αγαπούσα αλλά αποδείχτηκες μεγάλη π**τάνα!

Στείλε τη δική σου εξομολόγηση στο apokalupse-to@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Sample text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">

Sample Text

Sample Text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">
 
Blogger Templates