Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Κάθε Παρασκευή

Χαιρετάω την όμορφη παρέα! Ονομάζομαι Χαρά. Πριν από δύο μήνες βγήκα με την παρέα μου από το Πανεπιστήμιο.
Αρχικά πήγαμε για φαγητό και έπειτα για ποτό. Το θέμα είναι ότι εγώ ήπια λίγο παραπάνω και βγήκα εκτός ελέγχου. Μαζί μας ήταν και κρυφός μου έρωτας, ο Σωτήρης. Άρχισα να του την πέφτω σαν ηλίθια άλλα του άρεσε. Ειλικρινά ντρέπομαι πολύ! Συνεχίζω... Όταν ήρθε η ώρα να φύγουμε, πρότεινε να με πάει αυτός σπίτι κι εγώ φυσικά δέχτηκα. Η συνέχεια γνωστή! Καταλήξαμε σπίτι του... Ήπιαμε κι εκεί δυο-τρία ποτά και ήρθε και έδεσε. Του ρίχτηκα στα ίσια και του πρότεινα να με πάρει. Αυτός φυσικά δεν έχασε την ευκαιρία. Με πήγε στο μπάνιο και άρχισε να με π**** εκεί μέσα. Ομολογώ πως εμένα μου άρεσε αφάνταστα αλλά μέσα μου ήξερα πως κατέστρεφα κάτι ρομαντικό. Για να μην πολυλογώ, άρχισα να του λέω να με χτυπάει και να μου τραβάει τα μαλλιά.. Αυτός με φώναζε συνέχεια "πουτάνα". Στην αρχή το πήρα κάπως αλλά μετά σκέφτηκα το λέει με τον ωραίο τρόπο! Χιχιχιχιχι... Δεν θέλω να μπω σε άλλες λεπτομέρειες, απλά θέλω να πω πως μετά από εκείνο το βράδυ βρισκόμαστε κάθε Παρασκευή μόνο και μόνο για σεξ... Ουφ! Το έβγαλα από μέσα μου!

Στείλε τη δική σου εξομολόγηση στο apokalupse-to@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Sample text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">

Sample Text

Sample Text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">
 
Blogger Templates