Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Party στη Θεσσαλονίκη

Είμαι η Εύα. Χθες το βράδυ βγήκα με την παρέα μου σε γνωστό κλαμπ της Θεσσαλονίκης.
Εκεί γνωρίσαμε τρία παιδιά στην ηλικίας μας. Μας κέρασαν, ήπιαμε, χορέψαμε και γλεντήσαμε... Γύρω στις 4 (δεν θυμάμαι ακριβώς είχα πιει λίγο) μας πρότειναν να πάμε στο σπίτι του ενός. Στην αρχή διαφωνήσαμε αλλά έπειτα μας έπεισαν... Για να μη σας κουράζω κατά τις 5 φτάσαμε στο σπίτι του Νίκου. Συνεχίσαμε να πίνουμε και να γελάμε. Κάποια στιγμή ο Γιάννης πήγε στο δωμάτιο και γύρισε μετά από 2 λεπτά γυμνός!!! Για να πω την αλήθεια μου άρεσε αρκετά γιατί ήταν γυμνασμένος. Από εκεί και πέρα θυμάμαι πολύ λίγα. Ξύπνησα σήμερα το πρωί στην αγκαλιά του Νίκου. Οι άλλες δύο φίλες μου έλειπαν. Ήμουν μόνη μου με τρεις άντρες! Το θέμα είναι ότι δεν νιώθω τύψεις γι αυτό που έκανα αλλά θέλω ξανά :-( Το μεσημέρι μίλησα στο facebook με το Γιάννη και μου είπε πως θέλουν να με ξαναδούν το βράδυ κι αν γίνεται με τις άλλες δύο φίλες μου... Εγώ θα πάω σίγουρα... Το θέμα είναι πως να το πω στην Σωτηρία και την Ζωή...

Στείλε τη δική σου εξομολόγηση στο apokalupse-to@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Sample text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">

Sample Text

Sample Text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">
 
Blogger Templates