Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Ο πρίγκιπας και ο αλήτης

Γεια σας, ονομάζομαι Ελένη και ζω στα Γιάννενα.
. Είμαι 17 χρονών.. Ο φίλος μου, ο Νίκος που τα έχουμε εδώ και έναν χρόνο σπουδάζει στον Bόλο.. Είναι ψηλός ξανθός με γαλανά μάτια, γυμνασμένος πολύ καλό παιδί, πιστός σε εμένα και ξέρω ότι είναι πολύ ερωτευμένος μαζί μου αλλά είναι πολύ μακριά και δεν ξέρω αν θα κρατήσει η σχέση. Και έχω, νιώθω πολλά για αυτόν και δεν θέλω να χαλάσει αυτό που έχουμε.. Το πρόβλημα δεν είναι όμως μόνο η απόσταση! Πριν δυο εβδομάδες γνώρισα ένα παιδί, τον Κώστα από κοινούς φίλους.. Αυτός είναι πιο μεγάλος, γύρω στα 25-26. Πολύ όμορφος, μελαχρινός, ψηλός, γεροδεμένος με τέλειες γωνίες, αξύριστος και ωραίο με χαμόγελο.. Ο τέλειος άντρας!! Τέλος πάντων έτυχε να έρθουμε πιο κοντά και δεν μπορούσαμε να κρύψουμε την έλξη που υπήρχε μεταξύ μας..

Έτσι μια μέρα πριν γυρίσει ο Νίκος από τον Βόλο, είχαμε βγει σαν παρέα με τον Κώστα και άλλα παιδιά σε ένα κλαμπ, και το κακό δεν άργησε να γίνει.. Κάναμε άγριο σεξ χωρίς όρια όλο το βράδυ.. Δεν έχω ξαναφτάσει σε τέτοιο επίπεδο ηδονής με κανέναν άλλο.. Όταν ξύπνησα το πρωί σπίτι του όμως τρόμαξα.. Εκείνη την μέρα ερχόταν ο Νίκος για Χριστούγεννα.. Ξύπνησα τον Κώστα και του εξήγησα πως έχει η κατάσταση αλλά αυτός το μόνο που μου είπε ήταν ''δεν με νοιάζει, σε θέλω'' και με ξανάριξε στο κρεβάτι όλο πάθος.. Την επόμενη μέρα το βράδυ ήρθε ο Νίκος και βγήκαμε.. Εχτές δεν βγήκα με κανέναν από τους δυο.. Τον Νίκο τον αγαπάω, ενώ τον Κώστα τον θέλω σαν τρελή.. Τι να κάνω;;;; ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ.. Δεν το έχω πει σε κανέναν εδώ..

Πηγή : http://exomologiseis.gr

Στείλε τη δική σου εξομολόγηση στο apokalupse-to@hotmail.com

1 σχόλιο:

 

Sample text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">

Sample Text

Sample Text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">
 
Blogger Templates