Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Μου αρέσουν οι μικρότεροι

Είμαι η Βασιλική και είμαι 37 ετών. Πριν από 3 μήνες χώρισα με τον άντρα μου καθώς καταλάβαμε και οι δύο ότι δεν τραβούσε άλλο.
Έχω και ένα αγοράκι 2 ετών. Το πρόβλημα μου είναι ότι μου αρέσουν οι μικροί άντρες. Όταν λέω μικροί εννοώ 18-25 ετών. Όσο ήμουν παντρεμένη ήμουν πιστή γυναίκα. Εδώ και 2 μήνες όμως έχω κάποιες περιπέτειες με δύο νέους. Ο ένας είναι 19 και ο άλλος 25. Φυσικά δεν γνωρίζονται μεταξύ τους. Δεν έχω σκοπό να κάνω σχέση με κανέναν από τους δύο, απλά μου αρέσει η παρέα τους. Κάνουμε καλό σεξ, πάμε για ποτό με την παρέα του καθενός και άλλα πολλά. Το θέμα είναι ότι πολλές φορές μας κοιτάνε στραβά στον δρόμο οι περαστικοί. Βασικά, για να είμαι ειλικρινείς πιστεύω ότι το μόνο μου θέλω από τους μικρούς είναι το σεξ. Έχουν περισσότερες αντοχές αλλά και εμένα μου αρέσει να παίζω τον ρόλο της δασκάλας. Είναι άρρωστο αυτό; Ντρέπομαι πάρα πολύ για τον εαυτό μου καθώς δεν θα μου άρεσε ο γιος μου μετά από χρόνια να μπλέξει με καμία μεγαλύτερη... Τι να κάνω; Θα τρελαθώ!

Στείλε τη δική σου εξομολόγηση στο apokalupse-to@hotmail.com

1 σχόλιο:

  1. lene pos "o erwtas den ehei ilikia" alla opso les ke esi den pezei tetio pragma gia erotes metaxi sas. Alla episeis lene "o kathenas sto krevati tou kanei oti goustarei". Apo ti stigmi pou ke esi goustareis auto pou kaneis ke allos goustarei auto pou kanei, diskoleuome na vro to provlima! Apo ti stigmi omws pou les oti den tha itheles o yios sou se liga hronia na mplexei me mia megaliteri tote edoses apandisi ston eauto sou! oti to theoris lathos ke aprepes. To diko mou skeptiko ine "min kaneis auta pou den theleis na sou kanoun" opote afou den sou aresei to skeptiko auto parata auto pou kaneis me tous nearous ke psaxe kapion allo pou na ehi tis idies antohes ;)

    elpizo na voithisa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Sample text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">

Sample Text

Sample Text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">
 
Blogger Templates