Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Με απατάει...

Καλησπέρα σας ονομάζομαι Μάριος και είμαι 17 χρονών, ανακάλυψα για δεύτερη φορά ότι η κοπέλα μου με απατάει με έναν 20χρονο..
Πραγματικά την αγαπώ και δεν μπορώ να δω την ημέρα μου χωρίς εκείνη... Είναι ο λόγος που ακόμα ζω... Πιστεύω ότι αν χωρίσουμε δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω στον εαυτό μου.. Ας τα πάρω λίγο από την αρχή... Γνωριστήκαμε πριν 1 χρόνο.... Ήμασταν μια χαρά... Όλα ήταν τέλεια...!!! Πριν 2 εβδομάδες την έπιασα να μου λέει ψέμματα.... Ήταν μέσα σε ένα chat και μίλαγε με άγνωστα άτομα... Τρελάθηκα πραγματικά... Μου υποσχέθηκε ότι δεν θα ξαναμπεί και ότι έμπαινε για να παίρνει συμβουλές για να γίνεται καλύτερη... Την συγχώρεσα.... Γιατί την αγαπώ... ΜΟΝΟ για αυτό...

Προχτές έμαθα (ότι βασικά μου το είπε γιατί δεν άντεχε) πέρασε μια νύχτα με έναν άνθρωπο που τον ήξερε μόνο 2 ώρες.. Την ξανασυγχώρεσα και πραγματικά μου έδειξε ότι είχε καταλάβει το λάθος της..... ΈΧΤΕΣ γιατί πραγματικά δεν άντεχα μίλησα με αυτόν τον τύπο που είχε βρεθεί μαζί του όπου τον ήξερε μόνο 2 ώρες... Και μου ανάφερε ότι δεν ήξερε τίποτα αν η κοπέλα "μου" είχε σχέση και ότι το έκαναν όχι μία φορά, αλλά 2 φορές δηλαδή είχε πάει για να ξεκαθαρίσει η κοπέλα μου την κατάσταση.... Και απλά γιατί δεν ξέρω κιόλας όπως μου τα έλεγε η κοπέλα μου ψάχνει την αποδοχή από παντού... "το κλασσικό ψώνιο".. Μου είπε εχτές ότι δεν μπορεί να με χάσει ότι είμαι ο πρώτος της έρωτας.. Ότι με αγαπάει και όλα τα σχετικά... Τι να κάνω... ΣΑΣ παρακαλώ τι να κάνω... Φυσικά έχω καταλήξει κάπου ότι θα πάρει μπούλο "δεν αξίζει αυτή για μένα".. Απλά θα ήθελα την γνώμη σας... Ευχαριστώ για τον χρόνο σας..

Στείλε τη δική σου εξομολόγηση στο apokalupse-to@hotmail.com

2 σχόλια:

 

Sample text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">

Sample Text

Sample Text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">
 
Blogger Templates