Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Κολλητές ή κάτι παραπάνω;

Με την κολλητή μου είμαστε φίλες εδώ και πολλά χρόνια. Πριν καμιά βδομάδα την είδα να τελειώνει!
Η φάση ξεκίνησε όταν μου είπε ότι θα έφευγαν οι δικοί της και αν μπορούσε να κοιμηθεί σπίτι μου, που μένω μόνη μου. Φυσικά της είπα ναι, από τότε που πέρασα Θεσσαλονίκη και γνωριστήκαμε αρκετά συχνά μένει σ’ εμένα.

Καθίσαμε ήπιαμε καφέ, συζητούσαμε για τα πρώην αγόρια μας και αφού ήρθε το βραδάκι πήραμε μπυρίτσες και καθίσαμε στο μπαλκόνι. Ξεκινήσαμε λοιπόν να συζητάμε για σεξ και στάσεις και πως πηδούσε ο ένας και πως ο άλλος. Μου είπε ότι έχει καιρό να κάνει σεξ και ότι αρκετά συχνά τελειώνει μόνη της και της είπα ότι εγώ δεν το κάνω αυτό. Κάπου εκεί είναι που προσφέρθηκε να μου δείξει…

Στην αρχή γελούσαμε, αλλά μετά κατάλαβα ότι μιλούσε σοβαρά, όταν άρχισε να γδύνεται. Σοκαρίστηκα λίγο αλλά την άφησα. Και τελικά βρεθήκαμε να την κοιτάω να τελειώνει και να φωνάζει κατά τη διάρκεια και το τέλος! Ένιωσα περίεργα αλλά είχε πλάκα. Δεν είμαστε λεσβίες, αλλά πολύ καλές φίλες. Ήταν πολύ περίεργο αυτό που γινόταν, αλλά δεν μπορούσα να την σταματήσω με τίποτα. Μάλιστα ήθελε να γδυθώ κι εγώ και να αρχίσω να τελειώνω και όταν της είπα ότι δεν θέλω μου είπε να πάω πιο κοντά, να κοιτάω από πιο κοντά και διάφορα τέτοια.  Ντρεπόμουν φυσικά, αλλά πήγα…

Τελικά δεν έχω καταλάβει αν με τους κολλητούς σου μπορείς να κάνεις τα πάντα χωρίς παρεξήγηση ή αν υπάρχουν πράγματα που δεν πρέπει να τα κάνεις!

Στείλε τη δική σου εξομολόγηση στο apokalupse-to@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Sample text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">

Sample Text

Sample Text

style="display:inline-block;width:300px;height:250px"
data-ad-client="ca-pub-2427711500236643"
data-ad-slot="3738276417">
 
Blogger Templates